در انتظار ذوالبر

در انتظار ذوالبر
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند





پيوندهای روزانه
طراح قالب

- استيضاح بهانه اي براي امتياز خواهي نمايندگان

بعد از صحبت هاي آيت الله جنتي خطيب جمعة تهران در نماز جمعة گذشته كه گفته بود: « شنيده ام برخي نمايندگان وزيري را به مجلس خود مي خوانند و از او چيزي مي خواهند. امّا اگر وزير قبول نكند او را تهديد به استيضاح مي كنند.»

 نماينده خميني شهر با تأييد اين ادعا گفت: در مجالس سابق نيز اين موضوع وجود داشته است.

او افزود: حتي ميان نمايندگان مجلس نيز دربارة اين موضوع كه يك نماينده اي براي كسب امتياز و سهم خواهي بحث استيضاح وزيري را مطرح يا از آن صرفنظر مي كند، بحث مي شود عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس در اين باره طرح موضوع استيضاح وزراي جهاد كشاورزي، آموزش و پرورش و نيرو را از جمله مصاديق اين موضوع برشمرد و وي با بيان اينكه آيين نامة مجلس در اين زمينه سكوت كرده است، گفت به همين دليل تصويب طرح نظارت بر نمايندگان ضرورت بيشتري پيدا كرده است.

 نتيجه: با توجه به سخنان صريح رئيس شوراي نگهبان و خطيب نماز جمعه تهران و سخنان نمايندة خميني شهر، و از اينكه آيين نامه مجلس بي تعهد در اين زمينه سكوت كرده و حق و حقوق بسياري از مردم پايمال شده، ما نسبت به تمام استخدامهاي شيطاني كه تا همين ساعت در شهرها بخصوص در هشترود و آذربايجان شرقي انجام پذيرفته و از تضييع حق و حقوق هزاران نفر از مردم عادي و بدون پارتي و مظلوم در تمام استخدامها به مراجع قانوني شكايت داشته و تقاضاي رسيدگي داريم.

به عنوان زير توجه فرمائيد:

34- استيضاح وزير آموزش و پرورش منتفي شد.

 هيأت رئيسة مجلس شوراي اسلامي، تقاضاي استيضاح وزير آموزش و پرورش را به دليل پس گرفتن امضاي متقاضيان و از حد نصاب خارج شدن آن منتفي اعلام كرد.

منتفي شدن استيضاح وزير آموزش و پرورش سر تسليم فرود آوردن و زير آموزش و پرورش در برابر نمايندگان است. از مراجع قضايي مي خواهيم به تمام استخدامها بخصوص در آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد و پيام نور و تمام ادارات و ارگانها در هشترود رسيدگي كامل نمايند.

حالا ما همه اين ارزشها را مي خواهيم به تمام ملتهاي انقلابي دنيا صادر كنيم! تجربيات و دستاوردهاي 33 سالة پس از انقلاب اسلامي را! آنهم با دست نمايندگان ملت!!

حتماً باج گيري نمايندگان به پايان رسيد. بالأخره نمايندگان يادگرفته اند كه چگونه بايد از وزراء و يا از هر فرد ديگري چگونه بايد باج سبيل بگيرند!! آنها ياد گرفته اند كه بايد انديشه ها و رأي ها را بخرند يا باج سبيل بگيرند! و يا اتفاقاً هر دو را با هم عملي كنند!

اينست كه با شروع هر انتخابات، بخور بخورها، ناهار بخورها، شام بخورها شروع مي شود. آغاز تحويل قوطي هاي روغن نباتي و كيسه هاي برنج و شيشه هاي رب و خلاصه هر كس هر چه كه از دستش بر بيايد انجام ميدهد! خوب معلوم است در اين معركه گيري ها آنهايي كه بيشتر شكمها را پر كنند برنده ترند! آدمهايي كه نتوانند دزد باشند كارشان رونق ندارد! بازار مار گيران حرفه اي در اين آشفته بازار سياسي هميشه داغ تر است زيرا تجربيات چندين ساله دارند! شما هم اگر پولي داريد امتحان كنيد، ضرر ندارد! بي تقوايي كه كاري ندارد!

اينها همه تربيت اسلامي است كه در طول سالهاي پس از انقلاب رواج يافته! كه كلاس درسش مجلس و استادانش نمايندگان و دولتمردان جمهوري اسلامي بوده اند! موضوع مهم ديگر هم اينكه هر وقت دكانداران مجلس بخواهند درب دكان استخدام باز ميشود و هر وقت هم كه اراده كنند اين درب بسته ميشود! مثلاً هر وقت منافعشان اينگونه ايجاب كند كه استخدام وجود نداشته باشد فوراً مي گويند استخدام ممنوع! مانند تحريم استخدام در دستگاههاي دولتي تا پايان برنامة پنجم! و مسكوت ماندن طرح استخدام حق التدريس ها به مدت يك ماه! و بعد ناگهان استخدام!

و بعد مي بيني كه جوانان مردم، مدت ده سال است آزمون هاي استخدامي مي دهند! دار و ندار خانواده ها صرف ثبت نام در آزمون هاي كذايي و مردم فريب ميشود! در اين آشفته بازار استخدام معلوم نيست چه كسي سرنوشت تعيين ميكند!

حالا ببينيد رؤساي آموزش و پرورش استان چقدر مي دزدند، حالا ببينيد رؤساي مناطق چقدر مي دزدند؟! بخصوص در آذربايجانشرقي؟! كه البته از طرف معاونت سياسي استانداري هم ساپورت مي شوند!

حالا ببينيد تمام آنهايي كه استخدام مي كنند و با عنوان الكترونيكي و عدالت محوري و از طريق 87 روزه، مشاركتي، قراردادي، پيماني و. . . بخصوص از مراكز استانها در شهرداريها از طريق مدير كل دفتر امور شهري و شوراها، ادارات و. . . چه دزديها و چه واويلايي است، و همينطور بگير و بر و بالا در صنعت و نفت و پتروشيمي، باز هم بالاتر استخدام و يا عضوگيري در سطح رؤسا و مديران كل و معاونان وزراء و دولتمردان و با امتيازات چندين هزاري. . . چه فجايعي اتفاق مي افتد و هيچكس نمي فهمد! اين بيماري اجتماعي با اين وحشتناكي را چگونه ميشود درمان كرد؟!

در دنبالة همين جريانها، بيكاري، اعتياد، فقر، فساد و فحشا، شكافهاي طبقاتي، آسيب هاي وحشتناك اجتماعي، كارتن خوابها حتي در سطح ليسانس، زنان خياباني، بچه هاي كار، خريد و فروش بچه ها در مناطق فقير نشين كشور، زباله گردها، بي خانمانها، اشرار، و هزاران گروه آسيب پذير ديگر كه همة اينها يك شبه بوجود نيامده اند! و اگر خيل همين آسيب پذيران اجتماعي مثل تجمع معلمان حق التدريس در مقابل مجلس تجمع مي كردند و ساختمان فرعوني مجلس را كه الهام گرفته از اهرام ثلاثه مصر است و جايگاه فرعونيان است، بر سر مجلسيان ويران ميكردند ديگر آنها به خود اجازه نمي دادند كه رأي هاي مردم را به سخره بگيرند. در مجلس بخوابند و حقوق هاي مادام العمري و پست نمايندگي مادام العمري و مزاياي چندين هزاري و تمام امتيازاتي را كه در اين مجموعه به برخي از آنها اشاره شده است براي خود دست و پا كنند و هيچ كاري براي مردم محروم و فقير و آسيب پذير كه تمام حق و حقوقشان در زير پاهاي اين قلدران لگد مال شده است نكنند.

35- تجمع مجدد معلمان حق التدريس در مقابل مجلس

جمعي از معلمان حق التدريس با تجمع مقابل مجلس شوراي اسلامي نسبت به عملكرد وزارت آموزش و پرورش در عدم قبول سابقه خدمت معلمان كه در مدارس شبانه روزي تدريس كردند، عدم استخدام معلمان، عدم قبول سرباز معلم به عنوان سنوات خدمت، عدم ابلاغ به معلمان در سالهاي 79 به بعد از سوي آموزش و پرورش و بهانه قراردادن آن براي عدم استخدام معلمان و عدم استخدام معلمان داراي 40 سال سن به بالا در آموزش و پرورش اعتراض كردند.

36- تبديل وضعيت پيماني به رسمي

 با مصوب مجلس تبديل وضعيت پيماني به رسمي بدون آزمون مجاز شد.

براساس مصوبه مجلس تبديل وضعيت پيماني به رسمي بدون نياز به آزمون با رعايت سقف اعتبارات و مجوز استخدامي با تشخيص معاونت راهبردي رئيس جمهور و معاونت توسعة مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور مجاز شد.

37- تعيين تكليف حق التدريسي ها

 طرح تعيين تكليف حق التدريس ها در مجلس بررسي ميشود.

با درخواست تعدادي از نمايندگان طرح تعيين تكليف استخدامي معلمان حق التدريس و آموزشياران نهضت سواد آموزي در وزارت آموزش و پرورش در اولويت هاي مجلس قرار گرفته و بررسي ميشود.

38- مجلس و بيكاري

هر دولتي كه مي خواهد بر سر كار بيايد براي خودش نوعي اولويت بندي ميكند. حل مشكل بيكاري توسط مجلس از اولويت هاي اول است كه هرگز هم نمي تواند و نمي خواهد آنرا حل كند. زيرا در طول 33 سال هيچ مصوبه اي براي حل مشكل بيكاري نداشته است مشكل نمايندگان فقط تا زمانيست كه به عنوان نماينده انتخاب شوند. وقتيكه انتخاب شدند ديگر يادشان مي رود كه چه وعده هايي داده اند!

مردم ديگر نبايد فريب وعده هاي تو خالي نمايندگان را بخورند. آنها متعهد به انقلاب و آرمانهاي انقلاب نبودند. مردم 33 سال در گمراهي و سر درگمي برنامه هاي نارساي نمايندگان و مسئولين و دولتمردان بودند. آنان امروز هيچ پاسخي براي كوتاهيهاي خودشان ندارند. همة خائنين در هر لباسي بايد مجازات شوند.

مردم ديگر به بي صداقتي نمايندگان رأي نخواهند داد و اگر با صداقت هم باشند به صداقت آنها نيز اعتماد ندارند. با اين وضع موجود بايد گفت كه نمايندگان و دولتمردان در امتحان بزرگ خودشان نزد مردم ناموفق و سرافكنده اند! ما از بي تعهدي تمام مسئولين كه در طول 33 سال پس از انقلاب، ارزشهاي اسلام و انقلاب را عملاً زير سؤال برده اند به خداوند متعال شكايت ميبريم! ما معتقديم كه خداوند پاسخ خواهد داد.

39- احداث فضاي ورزشي در روستاهاي محروم!

نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي از احداث بيش از 120 زمين ورزشي به مساحت 7 هزار متر مربع در مناطق روستايي و محروم در اين استان به دست جوانان بسيجي خبر داد.

به گزارش مركز اطلاع رساني بسيج سازندگي ح - ح اظهار داشت: با عملياتي شدن اين پروژه ها گامي بلند در جهت توسعة روستايي برداشته خواهد شد.

آقاي ح - ح يا اصلاً توي باغ نيست، يا خواب است يا حواسش خيلي پرت است يا. . . روستاهاي محروم ما نه راه درست حسابي دارند كه بيمارانشان را به درمانگاهها برسانند بخصوص در زمستان كه زمينگير ميشوند، نه در خود روستاها درمانگاه دارند، نه معلم براي تدريس بچه هايشان دارند، نه امكانات زندگي دارند. گاه حتي آب آشاميدني سالم هم ندارند و گاه با تانكرها آب آورده ميشود، پهن ها در سطح روستاها عامل هزاران نوع بيماري است. روستاهاي محروم در عصر دقيانوس زندگي مي كنند. آقاي نماينده محترم! فضاي ورزشي چه صيغه اي است!! آبروي خودت را نبر!! شما بايد برنامه اي در سطح كل كشور ارائه و تصويب كنيد.

40- نمايندگان باندها و جناحها در مجلس

مجلسيان نيز همچون بسياري از دولتمردان ديگر به نرخ روز نان مي خورند. مجلسياني كه يكروز لباس سبز پوشيدند و شال سبز بر گردن آويختند و در روستاها و شهرها مردم را اغفال كردند و از اربابانشان پولهاي كلان دريافت كردند و مردم را دعوت به اغتشاش كردند و آنها را به كشتن دادند نه تنها كه مجازات نشدند پاداشي هم گرفتند و پاداششان تبليغاتشان براي انتخاب در دورة بعد مجلس بود. آيا بر اندازان نظام اگر موفق ميشدند باز هم به جبهة مخالف مجال نفس كشيدن مي دادند؟! حالا همينجوريش هم كه حق مردم را بالا مي كشند و با پولهايي كه ناحق نصيبشان شده رأي ها و مغزها و آدمها را ميخرند!! اينها همه براي اينست كه انتخابات حساب و كتاب ندارد. يكدفعه مي بيني يك قشون از باندها و جناحها و حزب ها و گروهها مي شوند مثلاً اصولگرا!

اينها همان خطراتي هستند كه امام (ره) در صحيفه نور ج 15 ص 192 به آنها اشاره فرموده.

وصيت امام به ملت در خصوص انتخابات مجلس

« بايد سعي شود تا از راه رسيده ها و دين به دنيا فروشان، چهرة كفرزدايي و فقر ستيزي روشن انقلاب ما را خدشه دار نكنند و لكه ننگ دفاع از مرفهين بي خبر از خدا را بر دامن مسئولين نچسبانند و آنهايي كه در خانه هاي مجلل، راحت و بي درد آرميده اند و فارغ از همة رنجها و مصيبت هاي جان فرساي ستون محكم انقلاب و پا برهنه هاي محروم، تنها ناظر حوادث بوده اند و حتي از دور هم دستي بر آتش نگرفته اند نبايد به مسئوليتهاي كليدي تكيه كنند كه اگر به آنجا راه پيدا كنند چه بسا انقلاب را يك شبه بفروشند و حاصل همة زحمات ملت را به باد دهند. چرا كه اينها هرگز عمق راه طي شده را نديده اند و فرق و سينة شكافته نظام و ملت را به دست از خدا بي خبران مشاهده نكرده اند و از همه زجرها و غربت هاي مبارزان و التهاب و بي قراري مجاهدان كه براي مرگ و نابودي ظلم بيگانگان دل به درياي بلا زده اند غافل و بي خبرند.»

41- سهم شوراي ايرانيان از بودجه استانها مشكوك است.

رئيس مركز پژوهشهاي مجلس طي تذكري آئين نامه اي اظهار داشت:

در كميسيون تلفيق براساس پيشنهاد آقاي «ك » بودجه شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور كه مجوز قانوني در تأسيس آن نبود حل شد. اما در قانون بودجه 90 كه از سوي دولت ابلاغ شده، بودجه اي براي اين بخش در نظر گرفته شده است.

رئيس مركز پژوهشهاي مجلس، همچنين تصريح كرد: در قانون بودجه ابلاغي، از بودجه استانها بخشي را به مراكز و نهادهاي خارج از كشور اختصاص دادند كه بنده نمي دانم از بودجه استاني چه ربطي دارد كه براي مراكز و نهادهاي خارج از كشور پول خرج شود و سهمي براي آن در نظر گرفته شود.

نتيجه: معلوم نيست وظيفة آقايان در مجلس حل مشكلات مردم بخصوص در روستاها: وضع اسفبار آنهاست يا تخصيص بودجه استانها و مناطق محروم كشور به نهادهاي خارج از كشور!

نماينده بوكان طي تذكري آئين نامه اي اظهار داشت: در كميسيون تلفيق بودجه 10 ميلياردي ايرانيان خارج از كشور كلاً حذف شد و چنين چيزي جزو مصوبات كميسيون تلفيق نبوده است.

در ادامة اين جلسه نماينده اروميه نيز به بيان تذكر آئين نامه اي پرداخت و گفت: براي سه ميليون ايراني گويا يارانة نقدي پرداخت ميشود كه بايد گفت اگر پول داريم بايد به مستمندان واقعي بدهيم نه به افرادي كه هويت سياسي آنان مشخص نيست بنابراين بايد اين يارانه حذف شود.

وي افزود: آيا مي خواهند كساني كه از اين شهر فرار كرده اند جايگاه داشته باشند؟

چرا بودجه استانها را به خارج نشينها ميدهند؟ استانها هم البته از روستاها هزينه مي كنند نه از خودشان كه كاخ نشين هستند! پس بودجه خارج نشينها از روستاها هزينه مي شود!

چرا اين بودجه هاي 10 ميلياردي را براي حل مشكلات داخلي كشور هزينه نمي كنند مگر مشكلات داخلي، خيلي كم است كه نمايندگان به فكر فرار يان خارج از كشور هستند؟ واقعاً نمايندگان چه مي كنند؟!

 تا اينجا همة مصوبه هاي مجلس به نفع خودش بود. حالا به مصوبه هاي مجلس در مورد مردم توجه فرماييد:

 

42- سازمان علاف ها

نماينده سمنان با استناد به اصل 28 قانون اساسي كه دولت را موظف ميداند با رعايت نياز جامعه مشاغل گوناگون در كشور ايجاد كند، گفت: چرا ما بايد سازمان علاف ها تأسيس كنيم. اين در حالي است كه دولت موظف است با ايجاد مشاغل گوناگون و جديد افراد مازاد و بيكار را پوشش دهد. بر اين اساس دولت بايد ايجاد اشتغال را جدي بگيرد.

نماينده اصفهان نيز پيشنهاد حذف بند الحاقي كه براساس آن سازمان خدمات عمومي تشكيل ميشود را ارائه داد و گفت: چرا اگر نيرويي براساس تشخيص ما مازاد و غير ضروري است به سازماني منتقل شود كه در آنجا تجمع اين نيروهاست.

وي افزود: دليلي ندارد كه سازمان بيكارها، افراد غير ضرور و به درد نخور را تشكيل دهيم و براي اين افراد امنيت شغلي ايجاد كنيم.

رئيس مجلس گفت: از الفاظي همچون « علاف » استفاده نشود. اين بند الحاقي و ايجاد سازمان خدمات عمومي كمك مي كند كه اين افراد مازاد از سرگرداني در آمده و در جهت تصميم گيري درست براي افراد مازاد است.

نتيجه: اين نگاه دهها نمايندة مردم در نظام جمهوري اسلامي براي اجرايي كردن اصل 43 قانون اساسي و ريشه كني بيكاري و به تبع آن ريشه كني اعتياد و فقر و فساد و فحشا و. . . و هزاران مشكل ديگر اجتماعي است.

حالا آيا با اين ديدگاه مجلس بسيار محترم، مردم بدبخت و مفلوك اين جامعه با دادن رأيهايشان به هر كس و ناكس واقعاً به حق و حقوق خودشان خواهند رسيد؟! البته كه بعيد است!

از نظر اين آقاياني كه ما با رأي هايمان آنها را در رأس قدرت نشانده ايم، ما كه بيكاريم يعني آدمهاي زيادي و غير ضرور و به درد نخور و از اين جور شخصيت ها هستيم! ما چقدر احمق هستيم كه به آنها رأي ميدهيم! پس تعجب نكنيد اگر 25% مردم جامعة انقلابي ما بيكارند يعني آدمهاي به درد نخور و غير ضرور و. . . در حاليكه بنا به فرمودة قرآن انسان خليفه الله است! مگر ممكن است انساني را كه خداوند اشرف مخلوقات خلق فرمود و در خلقت او به خودش آفرين گفت موجودي بي قيمت و به درد نخور باشد! اصلاً معلوم نيست وظيفه اين نمايندگان به درد بخور چيست؟ و در طول 33 سال پس از انقلاب چه كرده اند! مردم به اين توهين هاي نابخشودني نمايندگان حتماً جواب دندان شكن خواهند داد! و هيچ عذري را در مقابل 33 سال ظلم به اسلام و انقلاب و جايگاه محترم مردم انقلابي نخواهند پذيرفت.

 تنها كاري كه مجلس براي بيكاران و اقشار آسيب پذير انجام داد تشكيل سازمان علاف هاست! ما تودة مردم با ديدگاه جامعه شناسان واقعاً « گله »، « رمه » و گوسفنديم! كه رأي هاي خودمان را به كساني ميدهيم از جنس خودمان! كه به جاي اينكه قوانيني تصويب كنند كه ما را به جايگاه واقعي انساني خودمان برسانند، ما را تا مقام خليفه الهي خداوند برسانند و به جاي اينكه ايجاد اشتغال كنند و اصل 43 را پيگير شوند با كمال بيشرمي ما تودة مردم را كه احمقانه رأي هايمان را به آنها داده ايم و قدرت انساني مان را در لاي رأي هايمان پيچيده ايم و به آنها تقديم كرده ايم و پستهاي كليدي مانند رياست جمهوري و نمايندگي و وزيري و وكيلي و. . . را به آنها داده ايم! حالا ما را مشتي علاف و سرگردان و بيكاره و مازاد و به درد نخور و دور انداختني و بي حاصل و لاابالي و غير ضرور و. . . مي نامند.

ما واقعاً تا زمانيكه به خود آگاهي سياسي و اجتماعي و طبقاتي خود نرسيده ايم و برده وار هرگونه خفت را پذيراييم واقعاً شايستة تحقير و بدبختي هستيم!

ما اگر واقعاً تربيت اسلامي و انساني داشته باشيم موقعيت خود را درك خواهيم كرد و در انتخابهايمان دقيق خواهيم بود و ارزش رأي هايمان را خواهيم دانست و به جاي رأي دادن به ديگران خودمان در تشكيل و ادارة سرنوشت خودمان شركت مستقيم خواهيم داشت و دين و دنيا و آخرت و ارزشهايمان را خودمان تعيين خواهيم كرد و خودمان را آماده پاسخگويي در اين جهان و در جهان آخرت خواهيم نمود.

43- برخورد پليس با اراذل و اوباش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 اسفند 1390 ] [ 21:26 ] [ یاران ذوالبر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

عمریست که از حضور او جا ماندیم در غربت سرد خویش تنها ماندیم او منتظرست که ما برگردیم ماییم که در غیبت کبری ماندیم. اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه.
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 فروردين 1394 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3297
بازدید کل : 52703
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 317
تعداد آنلاین : 1